Technologia hot stampingowa elementem merchandising marketingu

Jeżeli szukasz rozrywki i ciekawych doznań. odwiedź nas !

Technologia hot stampingowa elementem merchandising marketingu

27 lipca 2018 Reklama i poligrafia 0

Ulotki czy foldery ofertowe należą do jednych z najpopularniejszych form rozpowszechniania reklamy. Co zrobić, aby nasze materiały reklamowe stanowiły silny element strategii marketingowej? Jak przyciągnąć uwagę odbiorcy, aby to właśnie nasz koncept był synonimem prestiżu oraz innowacyjności? Na przeciw kreatywnym strategiom merchandising marketing wychodzi druk hot- stampingowy.

Rozwiązania hot stampingowe w tworzeniu pomysłowych folderów

hot stamping w WarszawieTechnologia druku hot stamping w Warszawie to rodzaj praktyki drukarskiej opartej na technice termotransferowej, która charakteryzuje się przede wszystkim ogromną wytrzymałością na ścieranie oraz uszkodzenia mechaniczne. Poprzez zastosowanie rozgrzewanej do blisko 100ºC głowicy drukarki i jej docisk do taśmy transferowej mamy możliwość wykonywania nadruków na właściwie każdego rodzaju materiale zaczynając od papieru u dowolnej strukturze oraz gramaturze, przez materiały tekstylne, skóropodobne kończąc na drewnie a nawet stali. Technika druku hot- stampiongowego może być ciekawą alternatywą podczas projektowania folderów ofertowych, tworząc tym samym wachlarz wielofunkcyjnych form mediów reklamy bezpośredniej, takich jak ulotki, foldery, wizytówki czy kalendarze lub inne gadżety. Ciekawie zaprojektowany folder, wzbogacony o atrakcyjne, oddziałujące na wiele zmysłów zabiegi graficzne oraz introligatorskie niewątpliwie będzie stanowił niecodzienny element strategi treaserowej. Korzystając z technologii hot- stampingowej mamy możliwość wyboru szeregu form praktyk introligatorskich, które dzięki zastosowaniu innowacyjnych rozwiązań technologicznych zachwycają jakością oraz estetyką wykonania nawet najbardziej wymagających. Technologia termodruku oferuje m. in. skorzystanie z wariantów takich jak perforacja czy zaawansowane możliwości bigowania oraz zastosowanie matowienia lub warstwy połyskującej. Tak wykonany folder ofertowy z pewnością przykuje uwagę potencjalnego klienta, a jakość wykonania pozwoli na przywodzenie na myśl konotacji związanej z pełnym profesjonalizmem.

Niezależnie od tego, czy tworzymy nadruki na koszulkach promocyjnych, czy zamawiamy pamiątkę dla bliskiej takie jak np., spersonalizowane paski do aparatu lub specjalnie zaprojektowany autorski planner, mamy możliwość stworzenia niezwykłego projektu. Chcąc stworzyć silną strategię merchandising marketing i osiągać najwyższej jakości zgodne z obowiązującym audytem cele strategiczne w systemie 365.24.7 warto rozważyć współpracę z gronem doświadczonych specjalistów.