Zachęcenie konsumenta do zapoznania się z Twoją firmą nie będzie trudne, jeśli podejdziesz dobrze do kwestii gadżetów reklamowych. Z pewnością domyślisz się, że ich jakość powinna być wysoka. Bardzo ważne jest miejsce i czas, w którym rozdajesz dane przedmioty. Okazuje się, że konsumenci zwracają na to uwagę. Według badań najbardziej trafnymi gadżetami są smycze, które wykorzystuje się w tak wielu codziennych sytuacjach, zarówno w zaciszu domowym, jak i miejscu publicznym.
Gdzie rozdawać smycze z reklamą firmy?
Najlepsza lokalizacja do rozdawania smyczy reklamowych jest związana z wydarzeniami, które akurat dzieją się w niej. Marketingowcy zgodnie twierdzą, że doskonałe do tego są imprezy masowe, gdzie ludzie chętnie przyjmują smycze reklamowe jako pamiątkę. Dodatkowo personel obsługujący całe wydarzenie może również je nosić. Po wprowadzeniu obowiązkowych identyfikatorów można je zawiesić, a każdy, kto potrzebuje pomocy zwróci na to uwagę. Również osoby tylko przyglądające się pracy takiego człowieka zauważą smycz z Twoim logotypem. Nie zapomnij przystosować smyczy do takiego użytkowania. Zadbaj, by Twoje dane były widoczne nawet z odległości kilku metrów. Drugim dobrym miejscem na rozdawanie gadżetów firmowych są targi i konferencje tematyczne. Na giełdach związanych z terrarystyką dużo hodowców rozdaje smycze, licząc na to, że adres ich sklepu zoologicznego będzie przyswojony w pamięci przez nabywcę. W osiemdziesięciu procentach przypadków jest tak. Jeśli chcesz zaoszczędzić, Twoje smycze reklamowe mogą być rozdawane po zrobieniu większych zakupów przez klienta, na przykład przekraczających dwieście złotych. Wtedy masz świadomość tego, że zarobiłeś więcej, niż była warta smycz. Będzie to najefektywniejszy sposób rozdawania smyczy, ponieważ trafi ona tylko do takich klientów, którzy są żywo zainteresowani Twoimi produktami. Stanie się to okazją do wytworzenia więzi pomiędzy marką, a konsumentem, czyli często relacja utrzymywana przez wiele lat.
Twoje podejście do reklamy, jako biznesmena jest niezwykle ważne. Odpowiednie traktowanie klientów to cenna umiejętność, która pozwala prowadzić działalność na wolnym rynku. Dobrze rozdając swoje gadżety firmowe trafisz do ich pamięci i wytworzysz chęć ponownego odwiedzenia Ciebie. Ostatnia metoda jest najkorzystniejsza, ponieważ smycz trafia w ręce konsumenta na którym już zarobiłeś pieniądze. Jedynym wyzwaniem jest sprawienie, by czuł, że został obsłużony jak najlepiej oraz otrzymał ładny, praktyczny w życiu gadżet firmowy.