Patrząc co może dla nas zrealizować dobra agencja reklamowa nie do końca wiedziałem, co wybrać. Z jednej strony chciałem w końcu mieć dobrze wyglądającą firmę od zewnętrz, która postrzegana będzie jako profesjonalna, wykorzystująca różne techniki reklamowe. Z drugiej w ogóle nie wiedziałem, na co się zdecydować – czy na banery reklamowe, czy na reklamę w internecie i co jest najbardziej skuteczne.
Działania reklamowe dla firm
Agencja reklamowa, którą się interesowałem w ofercie na swojej stronie miała jednak wszystko bardzo dobrze wypisane, dzięki czemu nie musiałem się tym przejmować. Przeszedłem krok po kroku z pracownikiem agencji reklamowej po możliwościach, jakie mam w tym zakresie tak, aby faktycznie był jak najbardziej zadowolony. Mówi się, że wyniki z reklamy nie są widoczne od razu, dlatego agencja reklamowa od razu mi o tym powiedziała tak, aby była pełna jasność co do tego. Polecana agencja digital dała mi do zrozumienia, że możliwości reklamowania się na rynku są naprawdę spore i wszystko tak naprawdę zależy od budżetu, jaki posiadam na takie działania, mające na celu przede wszystkim zwiększenie widoczności firmy. Zaproponowała mi na pierwszy ogień działania w digitalu, czyli wszelkie reklamy w Internecie, które na pewno sprawią, że moja firma szybko zyska na zainteresowaniu klientów. Media społecznościowe, czy reklama banerowa na innych stronach na pewno przyciągnie uwagę klientów, którzy faktycznie jeszcze do tej pory nie mieli okazji zapoznać się z naszą firmą. Dzięki działaniom marketingowym w digitalu faktycznie każda firma szybko może zwiększyć swoją rozpoznawalność i sprawić, że trudno będzie się opędzić od klientów. Na pierwszy rzut zdecydowałam się na reklamę w internecie, ale i odsłonową w mieście, gdyż okazało się, że firma współpracuje także z wieloma drukarniami, więc w razie czego oczywiście będę mógł coś zlecić. Agencja reklamowa stosowała nowoczesne techniki reklamowe, które nadganiały wszelkie standardy. Zainwestowałem także jak już podpisałem współpracę z agencją w wizytówki dla moich pracowników oraz nowe foldery – w końcu teraz miałem agencyjnego grafika do dyspozycji, który wszystko dla mnie składał.
Pozostali pracownicy w agencji reklamowej proponowali i układali dla mnie pełną strategię reklamową, którą będą dla mnie wdrażać, dzięki czemu wystarczyło, jak zajmę się sprzedażą i pakowaniem swoich produktów, a kwestia reklamy będzie już na barkach firmy zewnętrznej. Takie rozwiązanie było mi na rękę i na nie mogłem przystać bez problemu.